.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل ستاد پیگیری تخلفات انتخاباتی در مازندران
دادستان مرکز مازندران : تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف است
دادستان مرکز مازندران گفت : تبلیغات زودهنگام، تخلف است و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده و کار را شروع کرده است....

 شمال نیوز : دادستان مرکز مازندران درباره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده است.  

   حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در خصوص نحوه برخورد مدعی‌العموم با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس اظهار کرد: قانون انتخابات وظایف را برای ما معلوم کرده است و از همه کسانی که برای خلق حماسه سیاسی بزرگ در اسفندماه 94 آماده می‌شوند تشکر می‌کنیم، اما انتظار داریم کسانی که قرار است در مقام قانون‌گذاری کشور قرار گیرند باید زودتر و بیشتر از دیگران، خود را ملزم به اجرای قانون کنند.

وی در این باره افزود: اگر حضور برای دیگر عرصه‌ها بود، دور از انتظار نبود که تخلف صورت گیرد اما از هیچ کاندیدایی عرفی، عقلی و قانونی پذیرفته نیست که تخلف انجام دهند و شورای نگهبان این فعالیت‌های زودهنگام را رصد می‌کند.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه کاندیداها حریم افراد را رعایت کرده و از تخریب افراد و دستگاه‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام، تخلف است و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده و کار را شروع کرده است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

123 5 شهريور 1394
اینها هم ملت رو گیر آوردن.
کدوم کاندیدا تبلیغات زودهنگام انجام نمیده؟
کجا شنیده شد که یک کاندیدا بخاطر انجام تبلیغات زودهنگام رد صلاحیت شد؟
شهروند 5 شهريور 1394
اقاي دادستان اينوشنيدي كه ميگن مرگ خوب است ولي براي همسايه درشهر شما يعني نميداني آقایان چندين ماه هست تبليغات راشروع كردند اي روزگار.......
ناشناس 5 شهريور 1394
تخلف كلمه خوبي است اما........يعني مسولين نميبينن
نا شناس 5 شهريور 1394
آقای دادستان خواهشا جلوی تبلیغات زودهنگام نمایندگان فعلی مجلس رابگیرید که ازامکانات دولتی جهت تبلیغاتشان استفاده می کنند.
نا شناس 5 شهريور 1394
شب بخیر
نا شناس 4 شهريور 1394
؟آقای دادستان امیدواریم شما هم از شعار تبلیغاتی دست بر دار ید و عمل کنید
نا شناس 4 شهريور 1394
دارن حقوق میدن
توی همین ساین نظرات رو دقت کنید متوجه میشید
چی تخلفه!!! بلدی جلوشو بگیر به حرف نیست که به عمله
ناشناس 5 شهريور 1394
بهتر بود تعریف مشخصی از تبلیغات زود هنگام ارائه میشد.فرضا افرادی در جلسات خانگی شرکت میکنند خب این جزو تبلیغات غیر علنی محسوب میشه.اگه در این حد هم فعایت نشه به عقیده شما یک فرد میتونه در یک هفته خودشو به مردم معرفی بکنه؟؟؟قاعدتا جواب منفی خواهد بود.بهتره به نمایندگاه فعلی توجه بشه که از بیت المال سواستفاده نکنن.
رهنما 5 شهريور 1394
جناب جعفری واقعا اگر راست می گویی،و بعنوان دادستان مرکز استان در چنین جایگاهی قرار گرفتی و مسئولیت مدعی العموم را بر دوش می کشی،بیآ،مرد مردانه در برابرخناثان و فتنه گران و براندازان نظام، که با نهایت گستاخی و پر رویی تمام میتینگ و برنامه های انتخاباتی می گذارند،و کلیه عملکرد و زحمات دولت نهم و دهم را زیر سوال میبرند،و فضای جامعه را مسموم و آلوده می نمایند،و بنوعی با سیاه نمایی اذهان عمومی را مشوش می کنند،بایستدو موضع گیری کن، و در مقابل حرکات سفیانه آنان قد علم کن،تا ما در عمل شاهد رفتار و عملکرد تو بوده باشیم.
نا شناس 6 شهريور 1394
در بابل یکی داری هزینه میلیاردی میکنه.آیا واقعا نمیشه پرونده این فرد و دیگر افرادی که در شهرستان های استان دارن هزینه میکنند بررسی بشه که اصلا این پولها از کجا اومده و افراد چیجوری صاحب این هم پول شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همشهری 7 شهريور 1394
اونایی که در شواری شهر هم بودن دارن میلیاردی هزینه میکنن اینا پولو از کجا دارن میارن درصوتیکه قبل از ورود به شورا پراید سوار بودن حالا ببینید ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.